A fogyás fokozta a fizikai aktivitást


Ha megkérdeznék tőlünk: Mi a két fő oka az elhízott betegek számának növekedésének napjainkban? Tétovázás nélkül válaszolhatnánk: Először is, hogy jelenleg az Ön szükségleteihez szükségesnél nagyobb kalóriabevitelt fogyasztunk, másodszor pedig, hogy sokkal alacsonyabb a fizikai aktivitásunk, mert életünk gyakorlatilag ülő jellegű. És ha minimális a fizikai aktivitásunk, akkor minimális mennyiségű kalóriát is költünk. Azonban továbbra is jó mennyiségű kalóriát fogyasztunk a szükségesnél többet naponta.

Ezért nagyobb a kínálat, mint a kereslet.

Mire van szüksége a testnek energiára?

Mi történik akkor? Tudjuk, hogy a kalóriabevitel mekkora "feleslegét" spórolja meg zsír vagy zsírszövet, vagyis túlsúly vagy elhízás esetén. Ezért egy egyszerű egyenlet, egy egyszerű számlakivonat első eredményt ad nekünk: magasabb jövedelem alacsonyabb kiadásokkal: egyenlő a megtakarításokkal.

Így megértve leegyszerűsítő szempontból könnyű azt állítani vagy arra a következtetésre jutni, hogy a fizikai aktivitási terv hiánya elhízik és ismerjük a gyógymódot: Gyakorolj, mozogj megállás nélkül, majd: Minden nap meg kell futnod egy maratont!

Holnap meg kell tennie a szabad métert 15 a fogyás fokozta a fizikai aktivitást alatt. A fogyás fokozta a fizikai aktivitást futó, minden sportoló, minden sovány. Nulla túlsúly, nulla elhízás.

Sajnos ez nem olyan egyszerű, mert nem teljesen igaz. Ezért a túlsúly vagy az elhízás kezelésében soha nem ajánlott intenzív, erős vagy nagyon elhúzódó fizikai tevékenység; Később meglátjuk, hogy a diszkrét gyakorlatok hogyan működnek jobban, nem túl intenzíven, de hosszabb ideig. Tehát a lekerekítés fogalma: a fizikai aktivitás hiánya kedvez az elhízás megjelenésének; éppen ellenkezőleg, a testmozgás hasznos és szükséges a kezeléséhez.

Most: Ennek a fizikai tevékenységnek megfelelőnek és személyre szabottnak kell lennie.

Így diétázzon kiló felett – Étrend+tanácsok, A fogyás fokozta a fizikai aktivitást

Ezt mindig orvosnak vagy sportolóval vagy szakosodott technikussal rendelkező orvosi csapatnak kell irányítania, szerveznie, szabályoznia, követnie, figyelnie és módosítania vagy felfüggesztenie. Végül, nem lehet kimerítő intenzív, súlyos vagy akut. Szóval hogy kellene?

Lássuk mindezt részletesebben. A fizikai aktivitás szerepe a túlsúly vagy az elhízás kezelésében A fizikai aktivitás növelésére vonatkozó terv megkezdése előtt ismerni kell a tapasztalatokat, amelyek már bizonyítottak a fogyás fokozta a fizikai aktivitást testmozgás jótékony szerepéről egy súlycsökkentő programban.

Milyen szempontok kellően bizonyítottak, és ezeket általános szabályként kell figyelembe venni?

Egészséges bevásárlás – Kiss Virág tippjei diétás étrendhez

Az elszigetelt fizikai aktivitás nem ajánlott egyedüli terápia a túlsúly vagy az elhízás problémáira, ezért ennek mindig átfogó kezelés részének a fogyás fokozta a fizikai aktivitást lennie, az életmód és az étrend változásával együtt. Hasonlóképpen bármely más ortodox módszerrel társítható a túlsúly vagy az elhízás kezelésében. A testmozgást mint sikeres stratégiát kell figyelembe venni a szokások megváltoztatása, az önértékelés javítása érdekében, valamint a szükséges pszichoterápia részeként, ami "jól érzi magát".

A fizikai aktivitás és a túlsúlyos vagy elhízási problémák közötti összefüggések Olyan körülmények sora létezik, amelyek ilyen vagy olyan módon összekapcsolják a fizikai aktivitás csökkenését a túlsúly vagy az elhízás problémáival. Bizonyított, hogy a gyermekeknél a fizikai aktivitás hiánya, mivel szabadidejük nagy részét televízió- vagy videojátékokra fordítják, fokozta a túlsúlyos vagy elhízott problémák megjelenését.

Gyakran előfordul, hogy a túlsúlyos vagy elhízott problémák hosszabb pihenőidővel kezdődnek: baleset, lábadozás stb. A testtömeg-index BMI és a fizikai aktivitás között statisztikailag bizonyítottan fordított arányos fogyás betegség van. Megállapították, hogy ha a testsúlycsökkentő programokhoz kizárólag étrendi módszereket alkalmazva fizikai aktivitási tervet adnak, az eredmények egyértelműen jobbak.

A fizikai aktivitás hatékonynak bizonyult a fogyás fenntartásában és a fogyás visszaszerzésének megakadályozásában.

Fiókbeállítások

Minden fizikai tevékenység többlet energiakiadással jár. Láttuk, hogy ez az intenzív fizikai aktivitásra fordított kiadás nem jár arányos fogyással. Ez azonban nagyon fontos, bebizonyosodott, hogy a napi fizikai aktivitás krónikusan végrehajtott apró változásainak összege előnyös: A lift helyett napi két lépcsősor felfelé és lefelé haladása egy olyan ember számára lehet, aki súlya 80 kiló, 3 kilós csökkenés egy év alatt.

Az egy órás gyaloglás kalória 10 kiló fogyást feltételez ugyanebben az időszakban, miközben az ételtől származó kalóriajövedelem stabil marad.

A legjobb kiegészítő a hasi zsír elvesztéséhez

Ugyanaz a a fogyás fokozta a fizikai aktivitást, aki már ébren van, más energiakiadásokat generál, az idegrendszer beindulása miatt; ezt a költséget nyugalmi anyagcserének nevezzük.

Ha az illető fizikai tevékenységet végez, ezt a költséget nyilvánvalóan növeli az izom összehúzódásához szükséges energia, amely hő formájában figyelhető meg. Az élelmiszer-feldolgozás során kalóriakiadások is vannak, termogén hatás.

A fentiek ismeretében és megértésében most feltesszük magunknak a kérdést. A fizikai aktivitás szerepe a túlsúly vagy az elhízás terápiájában pusztán azért adható, mert az anyagcsere-kiadások növelésével segít még néhány kalóriát elkölteni?

gnc lean shake 25 fogyás eredmény színésznő mo nique fogyás

Vagy a testmozgásnak van más jótékony hatása is? A válasz igen a második kérdésre. Előfordul, hogy a fizikai aktivitás által termelt energiafelhasználás növekedését nemcsak az izmos munkafolyamat során kell megszámolni, hanem tovább megy, és további időt vesz igénybe, más szóval, a kalóriakiadások növekedése valamivel tovább tart, mint az idő fizikai aktivitással töltött.

Éppen ezért nem szükséges 24 órán át futni a kedvező eredmény elérése vagy a testmozgás megkezdése érdekében: elég naponta zsírvesztés napi bevitel megtenni, mivel a test még több órán át folytatja a "több energiát".

lds fogyás fogyás tina

Ezért is gondoljuk, hogy az olyan vadállatok, mint a gepárd, amelynek néhány kilométert kell futnia a zsákmány vadászata előtt, annak ellenére, hogy az elfogyasztott óriási mennyiségű étel, testtömegükhöz viszonyítva, soha nem mutatják a szövetben a zsírfelesleg legkisebb jelét a fogyás fokozta a fizikai aktivitást.

Az alapvető energiafelhasználás növekedése biztosan meghozza a zsákmány megemésztésének folyamatát, emellett több kalóriát használ fel, és nem "túl" semmit, hogy zsírként lerakódjon.

De a fizikai aktivitás jótékony hatásával kapcsolatos megfontolások itt nem állnak meg, mivel az anyagcsere-kiadások "stabilizáló" hatásának is tulajdonítható. Például: Ha a túlsúly csökkentése megfelelő étrendi stratégiával történik, az alapvető anyagcsere-kiadások hajlamosak megvédeni magukat.

Itt a fizikai aktivitás, az anyagcsere-kiadások növelésével, mint láttuk, képes fenntartani a kalóriahiányt.

Ez a logikus és fiziológiai magyarázat a testmozgásnak az étrenddel elért súlycsökkenés "fenntartása" és a fogyás visszaszerzésének megakadályozása érdekében betöltött a fogyás fokozta a fizikai aktivitást logikus és fiziológiai magyarázatára. A fizikai aktivitás hatása a testösszetételre Ha szaunába vagy törökfürdőbe jár, csökkenhet a súlya, de ez az elvesztett folyadék kárára történik; Ugyanez igaz a zsír- és fehérjefogyasztás étrendjére is, kiszárad. Ugyanaz, mintha hashajtókat vagy diuretikumokat használna.

Megszünteti a vizet, és nem veszíti el a felesleges zsírtömeget. Nos, bebizonyosodott, hogy a fizikai aktivitás csökkenti a túlzott zsírszövetet és nem az izomtömeget; specifikusabban hat a mély zsírszövetekre is, pontosan a zsigeri elhízásra, amely, mint tudjuk, a leg károsabb az összes közül.

Fizikai aktivitás, klinikai szempontok Eddig a fizikai aktivitás bizonyítottan jó hatásait tapasztaltuk a zsírszövetre; Most nézzük meg, hogy van-e hatása az inzulin, glükóz, lipidek stb.

Ajánlott napi kilojoule bevitel a fogyáshoz Fogyás pszichológiai fokozat

Amikor túlsúlyos vagy elhízott betegek vérét vizsgáljuk, nagyon gyakran tapasztalhatjuk, hogy magas az inzulinszintjük. A magas inzulin, a hiperinzulinizmus köztudottan zsírmegtakarítást eredményez; Ezért mindig megpróbáljuk minden eszközzel csökkenteni az inzulin magas szintjét azáltal, hogy megszüntetjük a a fogyás fokozta a fizikai aktivitást serkentő cukrot, és felosztjuk az étrendet napi ötször: reggeli, "fél kilenc", ebéd, "on" és az étel kerülje a jövedelem magas szénhidráttartalmát egyetlen étkezés során.

Nos, mindez testmozgással érhető el. Bizonyított, hogy csökkenti az inzulinszintet, ezért kedvezően hat a cukortoleranciára, mivel az inzulin hipoglikémiás aktivitását "hatékonyabbá" teszi, ezért bizonyos mértékig "antidiabetikus" hatása van.

Nem meghízni könnyebb, mint fogyni

A lipidek esetében a hatása releváns: növeli a HDL vagy a védő koleszterin szintjét. Ezért azoknál a betegeknél, akiknek az összkoleszterinszintje valamivel meghaladja a normálist, és ezért nem indokolják a hipolimémiás gyógyszerek alkalmazását, az a jelzés, hogy a diéta mellett a fizikai aktivitást is gyakoroljuk.

A fizikai aktivitás csökkenti az LDL-t, a "rossz koleszterint" vagy az "atherogént" és különösen azokat a "triglicerideket", amelyeket az izomtevékenységhez használ fel. Az organikus rendszerekkel kapcsolatban nézzük meg néhány előnyét: Javítja a szív öntözését, mivel elősegíti az új járulékos erek létrejöttét, amelyek a páciens üdvösségét jelentik, ha a koszorúér eltömődik és a véráramlás megszakad. Csökkenti a percenkénti ütések számát, ami mindenképpen nagy védelmet nyújt a szíved számára.

Azt mondják, hogy az élet minél hosszabb, minél alacsonyabb frekvenciával a szív percenként ver. Az edzett sportolók szíve lenyűgözően hatékony, és óriási mértékben lelassul.

fogyjon és terhes legyen énekes kalpana fogyás

A spanyol kerékpáros, Miguel Indurain, öt francia túra győztesének pulzusa percenként A légzőrendszeren egyértelmű, hogy javítja, hatékonyabbá teszi, növeli a vitális légzőkészséget.

Növeli az erőt és az izomtömeget. Megelőzi a csontritkulást.

zsírt éget súlyokkal fogyjon 2 nap alatt urdu nyelven

Azt is meg kell jegyezni, hogy az edzésterv vagy a fizikai tevékenység megkezdésekor az egyes emberek közötti kapcsolat létrejön a saját testével, saját imázsával, és hogy az imázs javítására irányuló törekvés kedvező hatással van a testük javulására. A fizikai aktivitás a legjobb terápia az elszigeteltség és a depresszió ellen.

De örömmel kell elmennie a testmozgáshoz, élvezettel kell tennie, hogy meghozza gyümölcsét. Remélhetőleg virágokkal, pillangókkal, tavaszi napsugarak, kényelmes ruhák és cipők, és még jó társaságban.

Próbáld ki te is Fizikai aktivitás, gyakorlati szempontok A jó eredmények, valamint a testmozgási terv megfelelő következetességének vagy betartásának elérése érdekében figyelembe kell venni néhány fontosnak tartott szempontot.

Előzetes tanulmány és orvosi vizsgálat elengedhetetlen, mivel ki kell zárni a szívbetegségeket, a májat, a vesét vagy a szükséges adaptációkat. Például egy lapos lábú betegnek, aki szeret kocogni, előzőleg talpbetéttel és megfelelő cipővel kell rendelkeznie, és ezt puha felületeken kell megtenni.

fogyás fullerton kb fogyás desoto tx

Intenzitás: Egyszerű séma ajánlott a megfelelő kalóriabevitelhez: Ne lépje túl a as értéket, levonva a maximális megengedett pulzusszám életkorát.