Hiit zsírégető tudomány, HIIT - ÚJRATÖLTVE - Lakatos Péter


A tudomány szerint az egyik legideálisabb és leghatásosabb zsírégető mozgásforma a magas intenzitású szakaszos edzés - angolul High Intensity Interval Training vagy HIIT - ami az intenzív kardiomozgás egyik speciális hiit zsírégető tudomány.

f45 fogyás hogy kezdjem a fogyókúrát

A HIIT-edzés sikeressége és hatása abban rejlik, hogy a rövid ideig tartó, ugyanakkor magas intenzitású, izzasztó gyakorlatokat általában egy hosszabb pihenőszakasz követ. Ennek az edzésfajtának köszönhetően a szervezet néhány másodperc alatt intenzív terhelés alá kerül, gyorsan emelkedik a pulzusszám, nem beszélve arról, hogy rövidebb idő alatt több kalóriát éget el a szervezet, ami a pihenőszakaszokban sem áll le. Rövid idő alatt több kalóriát éget Tanulmányok kimutattákhogy a hagyományos, monoton aerob edzésekkel szemben a HIIT-edzés rövidebb idő alatt nagyobb mennyiségű zsírt tud elégetni energiaként.

napalm helyi zsírvesztés egyszerű és szórakoztató módon fogyni

Az intenzív mozgásforma növeli az edzés utáni oxigénfogyasztást is, amelynek révén egész nap pörög majd az anyagcsere.

Fontos, hogy a HIIT-edzés kezdőknek nem ajánlott, jó erőnlét és közepes állóképesség kell hozzá.

egyszerű módja az alsó testzsír csökkentésének súlycsökkenési siker 100 font felett

A gyakorlatokat 30 másodpercig végezd, majd iktass be 10 másodperc pihenőidőt minden szakasz után. Öt sorozatot végezz belőlük mindennap.

400 KALÓRIA 40 PERC ALATT! ZSÍRÉGETŐ TELJES TEST EDZÉS 💪